Suntem recunoscători pentru aprecierea dumneavoastră și vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre!
I. IDENTIFICARE COMERCIANTULUI ONLINE
Serviciul https://www.flourish.ro/ este oferit de SC MAGNOLIA GRANDIFLORA SRL
CUI RO33238883, J24/536/2014
Date de contact :
Telefon: +40 787 758 263
Mail: baiamare@flourish.ro
Comanda dumneavoastră prin www.flourish.ro sau prin telefon reprezintă acceptarea implicită a următoarelor condiții:
Vârsta legală
Produsele și/sau Serviciile disponibile pe Site pot conține sau include băuturi alcoolice. Daca nu ați împlinit vârsta de 18 ani, achiziționarea unor astfel de Produse și/sau Servicii este strict interzisă.
În orice caz, pentru înregistrarea unui Cont Flourish și/sau pentru plasarea de Comenzi, este obligatoriu să aveți 18 ani împliniți.
Drepturi de autor
Toate imaginile prezentate pe www.flourish.ro sunt proprietate a companiei SC MAGNOLIA GRANDIFLORA SRL. Preluarea lor fără acordul nostru în scris este ilegală și va fi semnalată ca atare.
COMANDA
Anularea comenzii se va face prin telefon la 0787 758 263 cu minimum 48 ore înainte de ora livrării sau preluarii comenzii plasate.
Dacă o comandă a fost deja transmisă în producție atunci ea nu mai poate fi anulată!
Facem tot posibilul să acomodăm orice cerință de ultim moment, însă nu putem garanta decât schimbările transmise cu 48 ore înaintea livrării sau preluării comenzii.
O dată ce comanda a fost dată în producție, schimbările nu mai sunt posibile.
Pre-comenzi
In cadrul website-urilor noastre ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar că iți conferă o libertate și o flexibilitate incredibilă, îți garantează și reduceri considerabile. Indiferent că vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastră deține logistica necesară pentru a-ți asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmând a fi livrate exact la data dorită și în condițiile sugerate de tine.
Metode de Plată
În magazinul nostru online, poți alege dintre nenumaratele aranjamente, buchete sau plante, pentru a se potrivi emoțiilor pe care vrei să le transmiți. Apoi continui procesul de achiziție în condiții de sigurantă, gândit anume pentru a-ți fi intuitiv și ușor de parcurs.
In functie de cum preferi si de cum iti este mai usor, noi iti asiguram confortul de a alege una dintre urmatoarele optiuni de plata:
1. Credit card/Debit card. Poti plati fara griji cu cardul tau de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre mobilPay. Noi te asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Florăria Flourish by Kinga Foriș.
2. Cash la livrare. Vrei sa platesti cu bani cash? Nicio problema. Noi iti aducem florile pe care ti le doresti, iar tu ii poti inmana suma datorata curierului nostru. Pasul urmator: daruiesti chiar tu cadoul frumos colorat persoanei potrivite!
3. Plata la sediul Florăria Flourish by Kinga Foriș – Str. Culturii nr. 3 Baia Mare. Ai drum pe la noi? Te asteptam cu drag sa te impresionam cu noile decoruri din Atelier. Apoi, dupa o repriza de admirat, poti achita comanda direct la noi – cash sau cu cardul. Daca alegi aceasta modalitate de plata, ai doua optiuni: poti fie sa ridici comanda atunci cand vii sa o achiti, fie o livram noi mai apoi, cui doresti tu. In oricare dintre cazuri, suntem nerabdatori sa ne cunoastem in persoana.
4. Plata prin transfer bancar. Daca alegi aceasta optiune, imediat dupa terminarea comenzii vei primi pe email suma finala si toate datele de care ai nevoie pentru a efectua transferul. Dupa inregistrarea comenzii, asteptam sa ne trimiti dovada platii pe comenzi@flourish.ro si imediat apoi, noi iti vom pregati comanda pentru a ti-o inmana sau pentru a o livra.
Ulterior, in termenul legal de maximum 14 zile de la data comenzii, iti vom trimite factura aferenta comenzii tale prin email, pe adresa pe care ai folosit-o atunci cand ti-ai creat contul de utilizator pe site-ul Florăria Flourish by Kinga Foriș.
Politica de refuz/acceptare a comenzii
Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.
Anularea sau schimbarea comenzii de catre client
Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0787 758 263.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.
O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depasesc 1.000 de ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 50% din valoarea comenzii.
Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.
Rezolvarea problemelor legate de plata
Decizia de a cumpara flori online pe www.flourish.ro este una sigura avand in vedere ca tranzactiile pe pagina noastra sunt asigurate prin www.mobilpay.ro . Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intarzie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastra legat de plata va rugam sa ne contactati la 0787 758 263.
Platile facute in afara orelor de program si eventualele probleme care pot aparea pot intarzia comanda si, desi regretam orice intarziere, nu detinem controlul acestor situatii si nu vom opera rambursarea platii.
Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp
In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.
Aranjamente deteriorate
Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar.
Daca acest lucru se intampla va rugam sa ne contactati pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o noua livrare gratuita pentru o data ulterioara.
Garantii oferite de noi
Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:
Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
Livrarea a intarziat la data agreata.
Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.
Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.
Termeni şi condiţii
Acesti termeni si conditii se aplica utilizarilor acestui site. Accesand acest site si/sau plasand o comanda sunteti de acord sa respectati termenii si conditiile prezentate mai jos.
Inainte de a plasa o comanda, daca aveti intrebari referitoare la acesti termeni si conditii, va rugam sa ne contactati utilizand informatiile mentionate in sectiunea dedicata (mobil: +40 787758263, telefon: 0262708481 sau e-mail: baiamare@flourish.ro, orar Luni-Vineri 08:00-19:00, Sambata-Duminica 10:00-17:00)
Toate apelurile catre serviciile de asistenta pentru clienti vor fi percepute la tariful standard practicat de operatorul de telefonie la care sunteti abonat, iar apelurile (atat de intrare cat si de iesire) pot fi inregistrate pentru monitorizarea calitatii serviciilor noastre si pentru imbunatatirea produselor si/sau serviciilor Flourish.
Flourish isi rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adauga si/sau retrage termenii si conditiile in totalitate sau in parte. De aceea, va rugam sa consultati cu regularitate prevederile acestui document. In orice caz, versiunea actualizata a termenilor si conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura „Termeni si conditii” din josul paginilor site-ului.
Daca nu sunteti de acord sa respectati acesti termeni si conditii, va rugam sa nu utilizati acest site. De asemenea, daca, in orice moment, termenii si conditiile reglementate prin intermediul prezentului document devin inacceptabile pentru dvs., va rugam sa sistati imediat accesarea si folosirea flourish.ro.
SERVICII
9.1. Floraria Flourish va propune o gama variata de servicii. In cele ce urmeaza va supunem atentiei atat serviciile care ne-au consacrat, cat si cele pe care le-am dezvoltat recent cu acelasi profesionalism si aceeasi dedicare:
a) Livrarile de flori la domiciliu oriunde in Romania in maxim 6 ore si oriunde in lume in maxim 24 ore (exceptie fiind zilele de 01.01, 14.02, 15.02, 07.03, 08.03, 09.03, 24.12, 25.12, ziua de Paste)
b) Realizarea la comanda a aranjamentelor florale pentru orice ocazie
c) Realizarea la comanda a buchetelor de mireasa si a florilor pentru nunta
Livrari in tara si internationale
Pentru livrari in tara si internationale, Floraria Flourish lucreaza in parteneriat cu colaboratori locali. Produsele comandate pot suferi modificari (in ceea ce priveste tipul florilor, cutiile, ambalajele, alte materiale componente), in functie de stocul colaboratorului local. De asemenea, programul de livrare poate fi diferit in fiecare localitate (orele de program si zilele nelucratoare). In cazul in care exista modificari ale comenzii, va vom contacta pentru a va informa si a va solicita acordul. Daca nu reusim sa va contactam telefonic sau prin e-mail in timp util, vom considera ca avem acordul Dvs. implicit.
In cazul livrarilor internationale, Vanzatorul garanteaza doar data livrarii, nu si intervalul orar de livrare. In zilele de duminica nu se efectuează livrari internationale.
6.7 Anonimitate
Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.
PRETURI
10.1. Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor afisate de flourish.ro sunt exprimate în Lei si includ TVA.
10.2. La preturile afisate se adauga taxele de livrare, care pot diferi in functie de orasul si/sau tara unde se efectueaza livrarea.
10.3. Pretul final platit de Client este format din pretul Produsului si cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente.
10.4. Pe siteul www.flourish.ro nu exista asa numitele taxe ascunse.
10.5. Pretul final de achizitie este cel care a fost confirmat in pagina de Finalizare comanda; acesta va aparea in confirmarea de comanda si/sau in cuprinsul facturii.
10.6. In cazul in care exista o neconcordanta intre pretul initial afisat si cel din sectiunea “Finalizare comanda”, Clientul va achita pretul indicat in sectiunea “Finalizare comanda”.
10.7. Valoarea minima a unei Comenzi este de 100 Lei (aproximativ 20 Eur) prin raportare la conditiile contractuale incheiate cu partenerii nostri, precum si prin raportare la costurile minime necesare pentru procesarea comenzilor flourish.ro.
10.8. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile afisate pe flourish.ro, fara o notificare prealabila. Aceasta deoarece pretul de achizitie al florilor si/sau al serviciilor suport poate varia (de exemplu in perioadele de varf, Sarbatori legale si zile specifice in alte tari, cand pretul de achizitie al Produselor si/sau Serviciilor creste).
10.9. In cazul in care Clientul nu poate fi contactat sau renunta la achizitionarea Produsului, flourish.ro are dreptul de a anula comanda respectiva, restituind in totalitate suma platita in avans atunci cand este cazul.
Produsele comercializate pe site-ul https://www.flourish.ro/ beneficiaza de garanție în baza Ordonanței nr. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008, daca acestea nu constituie produse perisabile: flori taiate, plante la ghiveci, produse alimentare. SC MAGNOLIA GRANDIFLORA SRL ofera insa garantia prospetimii florilor timp de minimum 5 zile, daca acestea sunt pastrate si ingrijite conform etichetei care insoteste buchetul.
Toate Bunurile comercializate de catre MAGNOLIA GRANDIFLORA SRL beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale. Bunurile sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Ora limită de plasare a comenzilor cu livrare în aceeași zi, este ora 17:00 (de luni până vineri), respectiv 16:00 (sâmbătă și duminică) pentru livrari în Baia Mare (excepție fiind zilele de 01.01, 14.02, 15.03, 07.03, 08.03, 09.03, 24.12, 25.12, ziua de Paște).Ora limită de plasare a comenzilor cu livrare în aceeasi zi în restul orașelor din România este ora 15:00, de luni până duminică (excepție fiind zilele de 01.01, 14.02, 15.03, 07.03, 08.03, 09.03, 24.12, 25.12, ziua de Paște).
Floraria FLOURISH acordă o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora.