Livrarea buchetelor în aceeaşi zi se va face pentru comenzile plasate până la ora 17.30.
Ora limită de plasare a comenzilor cu livrare în aceeasi zi, este ora 17:00 (de luni până vineri), respectiv 16:00 (sâmbătă și duminică) pentru livrări în Baia Mare (exceptie fiind zilele de 01.01, 14.02, 15.03, 07.03, 08.03, 09.03, 24.12, 25.12, ziua de Paște).
Ora limită de plasare a comenzilor cu livrare în aceeasi zi în restul orașelor din România este ora 15:00, de luni până duminică (excepție fiind zilele de 01.01, 14.02, 15.03, 07.03, 08.03, 09.03, 24.12, 25.12, ziua de Paște).
Vă rugăm să țineți cont de faptul că transportatorul va livra mărfurile la adresa furnizată de dvs. cu bună-credință.
Flourish nu își asumă niciun fel de responsabilate în situația în care destinatarul buchetului sau aranjamentului floral nu se găsește la adresă, destinatarul refuză primirea comenzii ori confirmarea livrării.
În ipoteza în care destinatarul buchetului/aranjamentului nu se găsește la adresa, iar transportatorul nu poate solicita unei alte persoane să accepte livrarea în numele destinatarului (cum ar fi, de exemplu, un vecin), va fi anunțat expeditorul și se va reîncerca livrarea ulterior.
Imposibilitate de livrare
În cazuri excepționale, este posibil ca livrarea la data și ora de livrare alese de dvs. să nu poată fi realizată. În astfel de circumstanțe, vă vom contacta fără întârziere pentru a efectua aranjamente alternative de livrare sau, dacă preferați, pentru a vă da posibilitatea de a vă anula comanda.
Nu putem fi considerați răspunzători pentru neîndeplinirea obligațiilor noastre în cazul în care imposibilitatea de livrare este rezultatul unor întâmplări imprevizibile și inevitabile (cum ar fi incendii, inundații, cutremure, furtuni sau alte catastrofe naturale, război, invazie, grevă, blocarea sau întreruperea/insuficiența serviciului de energie electrică, a serviciului telefonic samd).
Clientul va fi informat fără nicio întarziere nejustificată în situația în care, din motive neimputabile Vânzătorului, livrarea nu este posibilă în localitatea indicată prin Comanda. În acest caz, comanda se va considera anulată iar suma achitată de Client va fi rambursată în integralitate.
Clientul va fi informat fără nicio întârziere nejustificată în cazul în care livrarea Produsului și/sau Serviciului nu poate fi efectuată din culpa exclusivă a Vânzătorului. În acest caz, suma achitată de Client va fi rambursată în termen de cel mult 14 zile de la data informării mai sus menționate.